جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نامگذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابه نیشابور به نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید
سرخط خبرها

فوت ۴۰ نفر بر اثر تصادف در سفر‌های نوروزی خراسان رضوی (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۳۷۵
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
فوت ۴۰ نفر بر اثر تصادف در سفر‌های نوروزی خراسان رضوی (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از جان باختن ۴۰ نفر در محور‌های خراسان رضوی از ابتدای طرح نوروزی خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص میزان تلفات در تصادفات نوروزی خراسان رضوی گفت: در شبانه‌روز گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی و ۸ فقره تصادف جرحی با ۱۳ مجروح و ۱۵ فقره تصادف خسارتی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا به امروز ۴۰ نفر در تصادفات نوروزی خراسان رضوی جان خود را بر اثر تصادف از دست داده‌اند.

میش‌مست تصریح کرد: البته نسبت به وضعیت مشابه در نوروز ۱۴۰۲ با ۱۱ درصد کاهش در این آمار مواجه هستیم، چرا که در تصادفات نوروزی سال گذشته ۴۵ نفر جان خود را از دست داده بودند.

ممنوعیت تردد وسایله نقلیه سنگین در جاده‌های خراسان رضوی در روز ۱۳ فروردین

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در مورد اقدامات پلیس راه خراسان رضوی برای روز طبیعت بیان کرد: در روز طبیعت تردد وسایل نقلیه سنگین، تریلر‌ها و کامیون‌ها به غیر از مواد سوختی، فاسد شدنی و مایحتاج اصلی مردم در محور‌های اصلی ممنوع است.

میش‌مست با اشاره به اینکه هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای ورود مردم به مناطق تفرجگاهی قائل نشده‌ایم، تاکید کرد: با توجه به اینکه روز طبیعت در نوروز ۱۴۰۳ با روز شهادت امام علی (ع) تقارن پیدا کرده است و اکثر مردم ما متدین هستند، پیش‌بینی ما این است که سفر مردم به مسیر‌های تفرجگاهی بسیار پایین باشد، اما در هر صورت پلیس‌راه پیش‌بینی تیم‌های گشتی خود را در مسیر‌های تفرجگاهی کرده است.

وی در پایان در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های استان گفت: در حال حاضر در خروجی مبادی مشهد در ۳ محور اصلی یعنی غرب، جنوب و شمال استان، شاهد ترافیک نیمه سنگینی هستیم. ورودی مبادی مشهد نیز با ترافیک روان، اما پرحجمی روبرو است.

میش‌مست اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه تا امروز ورودی و خروجی‌های شهر مشهد یک درصد افزایش و ورودی و خروجی‌های خراسان رضوی نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->